måndag, september 17, 2007

nu är brorsan gift.

Idag går det inte fort att jobba. Det kostar på både kropp och skallen när brorsan ska gifta sig. Men fantastiskt roligt var det, även om det är lika skönt att jag inte längre behöver bry mig om alla förberedelser. Fyra dagar i Sälenfjällen och ett bröllop som antagligen alla som var där aldrig kommer att glömma. Min bror och jag har i stort sett aldrig samma smak, men nog fan var det ett bra drag att gifta sig mitt uppe på fjället utomhus vid en myr. Underbart vackert, och alla var nog tacksamma över att snön började falla igår och inte i lördags.

Mer foton kommer, när jag orkar ta tag i saken.

2 kommentarer:

Anne sa...

Så romantiskt. Det ser fint ut.

egoistiska egon sa...

det var jättefint. alla vi andra stod i stövlar och mössor och vandrarkläder medan de var uppklädda och fina. något annorlunda :)