tisdag, oktober 23, 2007

min framtid som bodybuilder är hotad.

En av mina styrkor i mitt arbete är att jag har väldigt lätt att se vad som behöver göras. Det innebär att jag konstant har mycket att göra, och att jag ofta är den personen som även håller koll på vad andra behöver göra. Just nu har hela min avdelning lite extra mycket arbetsbörda, varför vet jag egentligen inte. Det har bara blivit så. Därför känner jag mig också lätt stressad emellanåt. Inte blir det bättre av att det finns hantverkare på våningen under som borrar konstant och har så gjort i flera veckor. Kanske månader. Då är jag glad att jag har en fin pojkvän. För fin pojkvän innebär inte bara ett bättre liv i största allmänhet, utan fin pojkvän medför även fina andra människor. Speciellt fint blir det om någon av de här andra fina människorna är utbildad massör. Idag är musklerna kring mina skulderblad som överkörda av en traktor, men det är en skön smärta. Dessutom fick jag veta det jag alltid anat – jag har anmärkningsvärt lite muskler. Tur att jag börjat träna på gym.

8 kommentarer:

Ivana sa...

Alltså kan jag konstatera att min pojke inte är lika fin som din för min känner då inga massörer. Fan ta honom, ikväll ska han få en utskällning ut eller så får han muta mig med massage!

It´s all about me sa...

ja, hur går det med styrketräningen? :D

TORGNYSDOTTER sa...

Det var ju endast fläckvis bortfall av musker!
Inom ett år är ditt namn Egon Snyggrygg:-)

egoistiska egon sa...

ivana: haha, ja min är finast. :) hoppas du lyckades få dig lite massage.

annaluna: jodå, jag kämpar på ;)

torgnysdotter: jag tar ditt ord på det. imorgon blir det gym igen!

Chris sa...

å va najs! tror inte jag har några massörer i bekantskapskretsen, men man kan ju skaffa sig? vet du var de kan tänkas hänga after work?

kram!

Anne sa...

åh, jag vill också ha massage. har inte fått någon sedan jag var i Byron Bay och det var ett tag sedan.

Ivana sa...

Jag fick både massage & goda hamburgare : ) Men det krävdes ingen utskällning bara lite charm! Massörer är människor jag beundrar för jag kan för allt i världen inte lära mig att tycka om att massera människor. Jag är bra på det men avskyr att göra det, vet inte varför, kanske för att jag inte får något utav det : )

egoistiska egon sa...

christina: jag får höra efter med min kontakt, om hon har några heta tips.

anne: du får lära känna någon, det är svinbra! :)

ivana: en sån lyx! nej, jag skulle inte heller klara av det. tycker inte riktigt om att ta på andra människors hud heller ;)