torsdag, oktober 02, 2008

någon måste snart ha mig under uppsikt.

Igår var jag ensam hemma. Jag lagade mat, pastasås med pasta, och åt den samtidigt som jag läste den lokala Mitt i-tidningen. Sen la jag mig i soffan och tittade på finalen av TopModel (underligt att den som vinner alltid är den med bäst CoverGirl-foto, de är säkert inte aaalls med och bestämmer) och åt en lakritsrem och RockyRoad-glass. Sen tyckte jag att det var konstigt att spisen fortfarande sa att en platta var varm. Den var varm. Hade stått på i närmare två timmar. Inget brann. Men ändå. Det går utför.

4 kommentarer:

Emmama sa...

Vorsicht, vorsicht!

egoistiska egon sa...

jag gör mitt bästa!

TORGNYSDOTTER sa...

alltså jag gillar ju dig...
...man kanske skulle ta och adoptera dig:)

egoistiska egon sa...

det vore ju väldigt praktiskt, för då blir jag liksom ditt ansvar och under din uppsikt. det skulle kännas tryggt.