tisdag, september 30, 2008

islatte en kall höstdag? nja.

Doktorn sa att jag skulle dricka mycket vätska, men att om vätskan är varm kan det förstärka obehagskänslan av att ha en tennisboll i halsen. Hon hade rätt. Att dricka en kopp latte eller kaffe eller te gör att tennisbollen känns dubbelt så stor. Katastrof! Jag är ju beroende av kaffe. Varmt kaffe. Imorgon ska jag till jobbet igen är det tänkt. Då behöver jag alltid ha två koppar kaffe för att komma igång. Och dricker jag inte kaffe dricker jag te. Varmt te. Varmt kaffe. Jag vet inte hur jag ska lösa det här.

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

dessutom skulle jag spy.
men tack för ditt försök att lösa problemet.

Anonym sa...

Det finns faktiskt kallt kaffe som smakar riktigt gott. :)

egoistiska egon sa...

fast jag vill ju dricka varmt!