söndag, september 14, 2008

insnöad.

Jo, alltså, jag sa ju att jag skulle lyssna in mig på den musik ni tipsade om som var ny för mig. Det går sådär. Om jag gillar något så gillar jag det till förbannelse och lyssnar så öronen blöder. Så blev det med Storeys tips om The Republic Tigers. Det är så fantastiskt att man dansar omkring i köket eller var man nu än må vara. Senaste veckan har jag jobbat som en liten gnu och lyssnat på Building & Mountains på repeat, ibland varvat med allas älsklings Kleerups 3. AM (feat. Marit Bergman). Fantastiskt bra är det. Fantastiskt.

Building & Mountains



3. AM

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh ja. republic tigers. upptäckte dem också genom storey och buildings and mountains var försommarens absolut mest spelade repeatlåt.

egoistiska egon sa...

ja, den är fantastisk! hela skivan är bra, också. måste börja vara mer uppmärksam på vad folk tipsar om för musik :)

Anne sa...

tack för tipsen!