onsdag, september 24, 2008

inte ens skitstark latte hjälper.

Varje gång jag ska resa, oavsett om det är med jobbet eller privat, så lyckas jag vara helt fantastiskt upptagen dagarna innan. Själva dagen innan avresa är jag därför alltid extremt trött, samtidigt som jag är stressad eftersom jag inte hunnit ens börja tänka på vad jag ska packa, samtidigt som jag alltid har en sjujävla resfeber.

Imorgon åker vi till Mallis. Jag är så trött att jag nästan mår illa, efter en helg med barnvaktande, ikea, föräldrar och omöblering. Sen Emmylou på Cirkus och igår vänner som kom på besök och sen sov kvar. Även fast jag realistiskt fattar bättre är det nu som ett dygn i sängen nästan känns mer värt än tre dagar på en ö i Medelhavet.

4 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

det är magiskt hur mönster hela tiden upprepas enligt klockverk. Varje gång jag ska flyga är jag bakfull som en korp. Hur mycket jag än fokuserar kvällen innan så råkar jag ramla så illa att jag blir full. Fattar inte.

Du kommer att ha det helt toppen, jag är säker! Flyg försiktigt. Kram.

Anonym sa...

Fy fan vad GÖTT. Drick mycket sangria.

egoistiska egon sa...

torgnysdotter: ja jag fattar inte, det är som att livet lever livet utan vår påverkan liksom. irriterande!

susannanstans: det kommer jag att göra ;)

Unknown sa...

känner igen det där;) Inte för att jag får resa med jobbet, men ändå. Ha så underbart på mallis!