söndag, november 23, 2008

peppar peppar ta i trä och så vidare.

Jag har varit datorlös i tre dagar. Under tiden har ni skrivit 96 blogginlägg. Jävlar i min lilla låda. Själv har jag hunnit med en dag på landet, en dag i Dalarna med 70-årskalas och en dag i Stockholm med 2-årskalas. Det känns fint, och den lediga dagen i fredags var smått overklig efter den här hösten som mest har bestått av jobb och jobb och jobb. Iofs har det inneburit att både oktober och november försvann i ett litet nafs, och det är ju för det mesta bara trevligt. Nu är det vinter och jag får använda mina finafina nya vinterskor hela tiden och förhoppningsvis återgår livet nu något mer till det normala. Efter att ha skrivit detta räknar jag med att morgondagen kommer att bli katastrofalt stressig. Livet funkar nämligen så.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har likadana stövlar! Herreguh vad vi är snygga om baktassarna :)

egoistiska egon sa...

linda: ja! längtar! kram!

baumbi: ja men de är ju GRYMMA! varma dessutom :) har du exakt samma färg?

Anonym sa...

Samma färg också! Och de funkar utmärkt att sparka i snö med på väg till jobbet märkte jag för ett tag sedan.

egoistiska egon sa...

åh! de är ju så snygga! idag var de helt underbara. funkar finfint i snön. :)