lördag, juni 13, 2009

med bruce på stadion i färskt minne.

För länge sen sa vi att vi bara måste gå på WTAI. Vi bestämde att vi skulle köpa biljetter. Sen bokade vi en resa till New York och sa att vi verkligen måste försöka spara pengar dit. Så vi bestämde att vi inte skulle köpa biljetter. Sen droppade det in fler och fler finfina artister till festivalen och det kändes inte alls okej att inte gå dit. Men vi sa att vi inte skulle köpa biljetter ändå. För dyrt. Så berättade min chef att vi kanske behövde folk på festivalen som gled omkring lite grann bara sådär och jag sa Jag kan! Men det rann ut i sanden. Så började regnet ösa ner både igår och idag och det kändes plötsligt helt okej att vara inomhus istället ändå. För inomhus är man torr och slipper frysa och kan lyssna på musik högt högt och laga mat samtidigt. Just nu: Peter, Bjorn and John - Lay it down samt köttfärsås med potatis på spisen.


2 kommentarer:

e r i k a sa...

Jag är jävligt glad för att jag bestämde mig för att spara pengar ... Burr! :)

egoistiska egon sa...

ja, jag känner mig inte det minsta lockad att vara där.