tisdag, september 29, 2009

hello russia!

Att ha besöksräknare är skitroligt ibland. Idag har någon från google.ru googlat på jag har aldrig varit lyckan, fått detta inlägg som första träff och därefter översatt det till ryska. Det ser rätt kul ut. Tror dock inte att den ryska personen blev nöjd, vad nu än han/hon var ute efter. Annars är "gratis synundersökning" en extremt vanlig sökterm och då hamnar de här. Det känns däremot riktigt fint eftersom inlägget ju faktiskt kan vara till en viss hjälp på traven. Man skulle nästan kunna säga att jag extraknäcker lite som synundersökare, fast ideellt då. Som välgörenhetsarbete ungefär.

2 kommentarer:

Weronica sa...

Hehe, så kul. Jag har dock stängt av min blogg som söksmotor på google :)

egoistiska egon sa...

Ja, jag vill inte stänga av min för det är ju bara kul att se vad folk googlar på!