torsdag, oktober 15, 2009

idag går det bättre.

Idag är det lite roligare att vara sjuk! Igår sov jag till 13 och hade sen huvudvärk som gjorde att jag knappt kunde kolla på tv. Dessutom fick jag för mig att kolla jobbmailen och det var icke bra. Hej überstress. Men idag är det som sagt roligare. Jag hänger i sängen med datorn i knät och myser med lite kaffe och tidningar (SvD, Elle och Filter) samtidigt som jag så sakta börja må som man ska igen. Dessutom är det fotografering inför en reklamkampanj här utanför och min kille håller i grejen så det springer lite fotografer och random folk på toaletten och hämtar kaffe och sånt. Jag ser dem ju inte eftersom jag hänger i sängen, men det är kul när det rör sig! Till råga på allt fick jag nyss ett av mina berömda vattenfall av näsblod, då det bokstavligt talat bara forsar och inget hjälper utom att hänga över handfatet tills det slutar rinna och istället börjar droppa. Kul när det rör sig som sagt, nu ska jag kolla Lyxfällan.

Inga kommentarer: