torsdag, januari 27, 2011

och så ler vi!

Vilken morgon. Vaknade förbannad och stressad och allt gick åt helvete. Sen blev jag än mer förbannad och stressad eftersom jag tycker så illa om mig själv när jag just är stressad och förbannad i kombination. Det är liksom ingen snygg syn. Så vaknar min kille och gör latte åt mig och säger att ikväll är det min kväll. Han ska handla, laga mat, fixa och dona (vi brukar dela mkt rättvist) bara jag lovar att ligga still i soffan hela kvällen. Jag får bara se på tv och inte göra något annat. Kanske läsa. Min kille är finast i hela jävla världen. Och solen skiner idag. Dags att jobba.

6 kommentarer:

Matilda sa...

Åh! Bästa sättet att rädda en dålig dag. Han är fin din K!

Sus sa...

Får jag skicka min man på kurs till din man?

S.W sa...

Så himla fint! Måste vara den bästa vardagspresenten jag någonsin hört om. Får du fotmassage också?

It´s all about me sa...

Underbart! Måste dock säga att min kille också är sådär sjukt himla bra när det gäller sånt där, i love it! :)

Underlandet sa...

Åh! Mys!

egoistiska egon sa...

Matilda: Himla fin.
Sus: Han är välkommen ;)
S.W: Eller hur? Han är fantastisk på vardagspresenter. Om jag skulle fråga om fotmassage lovar jag att jag skulle få det, haha.
IAAM: Det finns massor med bra flickvänner och pojkvänner därute!
Underlandet: Ja! Längtar tills ikväll.