söndag, juli 27, 2008

snyggast i stan.

Min blogg är snyggast. Det är inte bara jag som tycker det, utan på senaste tiden har en och annan frågat hur man får en lika snygg blogg som jag. Det är enklare än man kan tro. Skaffa dig en kille, eller tjej, som är grafisk formgivare. Min är nämligen det. Därför har han fixat fina gröna blommor som bakgrund, eftersom jag älskar grönt och blommor. Och så gav han mig ett illustrationsporträtt i födelsedagspresent. Slutsumman är en skitsnygg blogg. Väldigt praktiskt. Och snyggt.

4 kommentarer:

Anne sa...

absolut. Men sedan finns det vackra fotografer som ger en finfina bilder. tricky.

Chris sa...

jag har helt fel gjort ett dåligt val. här hemma finns det ingen estetisk ådra på den manliga halvan. fast han kan bygga cykel?

It´s all about me sa...

ja, din blogg är verkligen snygg!
Att skaffa sig en pojkvän som är grafisk formgivare är nog lättare sagt än gjort, hur många sådana finns det i stan egentligen? :)

egoistiska egon sa...

christina: inte helt fel det med.

annaluna: det finns nog en hel del, men det gäller ju att de ska vara lediga också... :) och tack!