tisdag, juli 08, 2008

vila lite bara?

Sist vår vd gav mig ett specialuppdrag fick jag etthundra hemlösa resväskor på halsen i ungefär tre månader. I början var jag panikslagen. Sista månaden var jag avslagen. Nu har jag fått ett nytt uppdrag: att göra en inbjudan till europeiska människor som ska komma på besök. Det är inte lika panikslaget, än så länge. Mest ganska roligt faktiskt. Till exempel: när jag googlade lite bilder på knugen hittade jag det här fotot. Har han någonsin varit så avslappnad? Han klär inte i avslappnat.

6 kommentarer:

Kenneth Grönwall sa...

Jag skulle kunna lägga ner ganska mycket pengar för att få ha den inramad i lämpligt rum hemma :)

egoistiska egon sa...

hallen? toaletten? köket? Möjligheterna känns oändliga.

TORGNYSDOTTER sa...

Hahahahaha! Tack egon, den här dagen har börjat ursugit, men nu känns den mycket roligare!

egoistiska egon sa...

linda: ja, men jag känner även att det kan vara schysst att ha det som välkomstfoto när man kommer hem till oss.

torgnysdotter: så lite så ;)

Chris sa...

hahaha! vilken motsägelsefull bild!

egoistiska egon sa...

jag vet! fantastiskt.