lördag, oktober 07, 2006

duktig fredag!

Igår var jag faktiskt väldigt duktig, om jag får säga det själv. Först hade vi grupptenta mellan 10-16. Vi blev klara 30min innan tiden var slut, och då hade vi suttit konstant sen kl 10. Helt slut i huvudet. Dessutom känns det mycket jobbigare att vara fyra och enas kring något än att vara själv, även om det alltid verkar bli bättre analyser om man är fler. Nåja. Sen kan jag chocka er alla med att berätta att jag gick på mitt första pass någonsin på Friskis! Jag överlevde, även om blodsockerfallet i kombination med sendrag i foten som aldrig släppte gjorde att jag missade typ hela stretchingen. Träningsvärken idag är ändå överkomlig. Kanske ska börja träna igen på allvar? Vore trevligt. Bara jag har råd. Jo, sen fick jag kräva tillbaka pengar på stället jag och E från jobbet åt på efteråt. Vi gav för mycket pengar på notan, av misstag, att de trodde att överflödet var dricks på automatik. Som kompensation för den duktiga dagen igår har jag fortfarande inte klätt på mig, tittat på tv hela dagen i soffan och nu får jag snart en latte av K som står i köket. Hihi.

1 kommentar:

egoistiska egon sa...

åh tack! :)