tisdag, oktober 24, 2006

go elfsborg!

Bajen har ju inte alla indianer i kanoten. Förra året, när de sköt SM-guldet till DIF, samtidigt som jag satt med övergående halsfluss och en andra anitbiotikakur på HBJ och svor över att jag var i Stockholm när alla andra var nere i Göteborg och firade guldet med kravallpolisen, kunde jag ändå tycka att det var en god gärning. Men att de ska göra om samma misstag i år, fast för gnaget, det kunde jag liksom inte tro. Idioter. Jag har aldrig hejat så mycket på Elfsborg som nu. Vad som helst utom att gnaget vinner SM-guld. Hellre Bajen, om jag skulle tvingas välja med kniven på strupen. Fast det lär ju aldrig hända.

2 kommentarer:

Chris sa...

jag tänkte kanske lite att jag skulle skriva en kommentar, men nu kan jag inte det. det här ämnet är mig en gåta.

här, ta en puss istället.

egoistiska egon sa...

haha. tack christina, jag är mycket glad ändå ;) du får återkomma med mer ord en annan gång.