söndag, oktober 22, 2006

shoppingresultat.



Egentligen vill jag inte att min blogg ska innehålla massa klädbilder och tjohejsan, för det är ni andra så himla bra på utan mig. Samtidigt blir jag ju inspirerad, även om jag inte har så mkt att komma med som ni andra. Men jag är himlans nöjd med mina inköp i Budapest, även om de blev färre än väntat. Taskig mobilkamera, men så länge jag inte har en egen digitalkamera och så länge jag och K inte bor ihop så får jag och ni stå ut.

1. Mörkgrön kofta med rund ringning från Mango. Älskar färgen (även om den inte gör sig så bra i min sunkiga mobilkamera) och knapparna och formen. Jättesöta ärmar med knapp längst ner. Svart basiclinne från Mango med brottarrygg.

2. Sötaste väskan i manchester! Affären hette iaf Brooklyn Smith.

3. Lite längre top från H&M med svart mudd nertill och knappar i ryggen. Ränderna är röda, inte rosa som fotot vill få det till.

Kläderna finns säkert i Sverige också, men det skiter jag i för jag är som sagt hemskt nöjd. Sådär, nu är mitt gästspel i kläd- och modebloggverksamheten över.

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Hurra för dina fina saker du har hittat. Kram.

Anonym sa...

ser jättefint ut! men det är inte så billigt att shoppa i budapest som man tror, eller hur?

egoistiska egon sa...

moni: nä, precis. det som var billigt var ju bara skräp liksom, annars var det inte många kronor billigare än i Sverige. vissa undantag fanns dock, K köpte en adidasjacka som nog var halva priset på mot Sverige och om man velat ha Tiger-dojor gick de att köpa för 200 spänn mot typ 1000 i Sverige. Puma var billigt också.

Anonym sa...

Jättefint!! Utlandsshopping e toppen.

Anonym sa...

heeej dar! du far faktiskt vara mainstream ibland ocksa. jag jobbar pa att vaga vara det. skulle garna se lite bilder fran budapest =).
slovakien var for ovrigt jvligt kallt. och nu ar budapest sommarvarmt igen, de har gamla oststaterna lamnar mig forbryllad.

egoistiska egon sa...

tovA: åh ni är tillbaka! tänkt på er i helgen. öststater är fan alltid opålitliga, haha. jag skickar länken till våra bilder i mail, en blogg kommer förhoppningsvis imorgon. vi är duktiga på att jobba på saker du och jag, typ bäst. haha! miss you.

Anonym sa...

ja kom på att jag betalade typ 35-40 euro för ett par converse i budapest, DET var ju billigt iaf :)

egoistiska egon sa...

moni: ja, det såg jag också! synd att jag inte använder converse, hehe.

mimmi: ja, fast just de här grejerna tror jag finns i Sverige också. men jag skiter i det faktiskt, för det är ju iaf inköpt utomlands, hihi.