tisdag, oktober 10, 2006

lista.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
(som jag fått betalt för, de ideella har annars varit roligast…)
1. Redaktör (nuvarande)

2. Ordermottagare
3. Kommunikatör
4. Butiksbiträde

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Star Wars-trilogin (de gamla, riktiga filmerna)
2. Garden State
3. American Beauty
4. Finding Nemo

Fyra städer jag har bott i:
1. Stockholm
2. Landet på vishan
3. -
4. -

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Lost
2. 100 Höjdare
3. Top Model
4. So you think you can dance

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Budapest (om en vecka är vi där!)
2. New York
3. Paris
4. Resa runt i hela England

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Min egen blogg
2. 11433
3. Aftonbladet
4. Dagens Media


Fyra favoriträtter:
1. Mammas mat
2. Kebab med riktig kebabsås
3. Sushi
4. Pasta

Fyra ställen där jag trivs:
1. Min lägenhet
2. K’s lägenhet
3. Hos mamma och pappa
4. I Stockholm

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
1. Jenny
2. Alexandra
3. Kentson
4. Eline Esteban

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Trevlig lista som jag gjort för någon månad sedan. Alltid kul att läsa...

egoistiska egon sa...

Listor är alltid roligt, jag brukar bara vara så seg på att verkligen fylla i! Så, bättre sent än aldrig.

Jenny sa...

Amenvafan. Jag gillar ju inte att ha listskit i min blogg. Men for dig gor jag allting...